Een bloem die in hars gegoten wordt, is als het ware vereeuwigd in een massief object. Hierdoor zal de vorm van de bloem niet meer veranderen. Het is mogelijk dat de kleur van de bloem en/of van de hars door de jaren heen wat verkleurd. Plaats een harsgieting daarom altijd uit de zon. Wanneer geprepareerde…
Hoe werkt maatwerk bloempreparatie?
Lees hier alles over het laten prepareren van uw dierbare bloem(en).
Hoe werkt maatwerk bloempreparatie?
Wat moet u weten over bloemen in hars?
Een in hars gegoten bloem vormt een bijzonder mooie en blijvende tastbare herinnering aan een dierbaar persoon of moment. De volgende zaken zijn belangrijk om te weten; – Een hars gieting kan mislukken. Lever dan ook, indien mogelijk, extra bloemen aan. Wij drogen zo veel mogelijk bloemen en kiezen de mooiste voor uw hars gieting(en)….
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, dat kan. Belt u ons via 0031 (0)412 622208. Wij zullen u dan zo goed als mogelijk adviseren over het prepareren van uw bloemen of boeket. Plaats een bestelling via de website of vul het bestelformulier in. Voeg deze bij de bloemen in de doos. Wenst u tips voor het verpakken? Bel of mail ons,…
Kan ik mijn boeket door jullie na laten maken van een foto?
Ja, dat kan! Wij maken regelmatig boeketten na van foto’s. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een trouwboeket van 30 jaar geleden, wat voor het jubileum nagemaakt en vereeuwigd wordt als cadeau. Ook komt het regelmatig voor dat een bruidsboeket de huwelijksdag niet heeft overleefd, bijvoorbeeld door extreme hitte. Regelmatig maken wij de boeketten na van een…
Wat zijn de openingstijden?
Vanwege de ambachtelijke aard van onze werkzaamheden, plannen wij uw afspraak graag vooraf met u. Wij zijn op alle werkdagen aanwezig en op zaterdag is het mogelijk om tussen 11:00 en 13:00 uur langs te komen, maar te allen tijden op afspraak. Neemt u hiervoor telefonisch of per email contact met ons op. Kijk voor…
Heeft mijn preparatie speciaal onderhoud nodig?
Het allerbelangrijkste is dat uw preparatie nooit in de zon of het felle daglicht wordt geplaatst. Ook direct onder een spot is niet aan te raden. Dit om een te snel kleur verloop tegen te gaan. Wandmodellen zoals de Cleo en de Sahara kunt u beter niet boven een warmtebron, zoals bijvoorbeeld een kachel of…
Hoe zit het met annuleren/garantie?
Annuleren? Wanneer u besluit uw preparatie te annuleren, vragen wij u dit binnen 24 uur te doen. Dit omdat er vrijwel direct inkoop/arbeidskosten worden gemaakt. Eventueel gemaakte kosten kunnen op u worden verhaald. Garantie? Een preparatie is een ambachtelijk maatwerk product. Om deze reden zijn onze producten uitgesloten van herroepingsrecht (u kunt uw order niet…
Hoe komt mijn preparatie retour als deze klaar is?
Hierin zijn drie opties; 1. U kunt uw preparatie (op afspraak) in ons atelier op komen halen als deze klaar is. 2. Alle stolpen en grote vitrines zijn te kwetsbaar voor regulier transport. Binnen Nederland is het mogelijk om uw stolp via onze High Care koeriersdienst thuis te ontvangen. Voor € 25,- wordt uw dierbare…
Hoe kan ik betalen?
Betaalopties Wanneer u de bloemen persoonlijk aanlevert bij ons atelier kunt u via pin of contant betalen. In onze webshop kunt u betalen via IDEAL, Apple Pay, Bancontact, Belfius, KBC/CBC, IN3 en Creditcard. Gespreid betalen Wanneer u via onze website besteld kunt u kiezen voor een betaling in 1 keer, of maak gebruik van gespreid…
Wat is de levertijd?
De levertijd verschilt per item. Zo is de levertijd op harsgietingen vaak langer dan op die van een enkele bloem in een stolpje bijvoorbeeld. Informeert u ten tijde van uw bestelling naar de actuele levertijd. Doordat onze handen het belangrijkste gereedschap zijn kan het zijn dat de levertijd onvoorzien uitloopt.